4 načina na koja tehnologija transformiše korisničko iskustvo u bankarstvu

Date:

Tradicionalno, banke i druge finansijske institucije su bile otporne na promene u prošlosti. Danas je digitalna transformacija počela da utiče i na ovaj sektor. Uostalom, zašto se odupreti nečemu što može biti velika prednost, posebno u digitalnom dobu u kojem danas živimo.

Činjenica je da banke počinju da shvataju potencijal tehnologije i prednosti koje ona može da pruži. Ali postoji i druga strana medalje.

Drugim rečima, nisu samo banke spremne da se promene, već i potrošači očekuju da to učine. A, ako želite da dobro služite svojim klijentima, možete početi tako što ćete ispuniti njihova očekivanja. Imajući to na umu, evo nekoliko načina na koje tehnologija transformiše korisničko iskustvo u bankarskom sektoru.

Internet bankarstvo

Internet bankarstvo ili eBanking postalo je popularan trend poslednjih godina. Potrošači više vole digitalni pristup gotovo svemu, a ne samo kupovini. Sve što će im biti zgodnije, u očima potrošača je u redu.

Stoga je tehnologija omogućila bankama da pružaju usluge na mreži i poboljšaju korisničko iskustvo. Više ne morate da idete u najbližu banku da biste bilo šta uradili.

Bilo da se radi o transferu novca, prijavi za kredit ili čak konsultaciji sa finansijskim savetnikom, to možete učiniti na mreži. Ovo čini banke dostupnijim potrošačima u bilo kom trenutku, što je vitalni faktor u ukupnom korisničkom iskustvu.

Pogodni podaci o lokaciji

Banke su svesne da se njihovi potrošači oslanjaju na informacije pri donošenju odluka. Često će želeti da se dobro informišu pre nego što urade bilo šta drugo. Podaci o lokaciji pomažu u poboljšanju korisničkog iskustva u takvim stvarima.

Stoga banke mogu da imaju efikasan lokacijski portal koji će potrošačima pomoći da ih lakše pronađu, bilo u svom gradu ili u drugoj zemlji uopšte.

Uz to, uputstva do najbliže banke uz radno vreme i druge relevantne informacije su više nego zgodne za potrošače. Ovo takođe uključuje uputstva do najbližih bankomata. Pogodnost čini potrošače angažovanijim i spremnijim da preduzmu željenu akciju.

Poboljšana komunikacija

Komunikacija je neophodna za korisničko iskustvo, a tehnologija je učinila besprekornom. Banke danas nude korisničku podršku i podršku kroz različite kanale komunikacije. Potrošači više ne moraju lično da idu u banku da bi se informisali.

Na primer, sada možete da komunicirate sa bankom putem e-pošte, društvenih medija, ćaskanja uživo, telefona, pa čak i da komunicirate sa njihovim chatbotom preko aplikacije za razmenu poruka.

Jedan od najnovijih tehnoloških dodataka svetu komunikacija su svakako chat botovi. Banke ne oklevaju da ih koriste jer mogu da pruže korisničku uslugu 24/7 dok istovremeno angažuju više klijenata. Štaviše, njihove sposobnosti AI (veštačke inteligencije) čine ih efikasnim kao i ljudski predstavnici.

Poboljšana bezbednost

Kada su u pitanju lične finansije i bankarske transakcije, sigurnost je briga broj jedan sa stanovišta potrošača. Ako banke žele da ostanu relevantne i konkurentne, prvo što moraju da urade jeste da poboljšaju svoju bezbednost.

Tehnologija, još jednom, pruža rešenje koje banke čini efikasnijim po ovom pitanju.

Kada potrošači budu sigurni da su njihove finansije, kao i njihovi lični podaci, adekvatno zaštićeni, na kraju će postati zadovoljniji svojim bankama, što je još jedan faktor koji doprinosi ukupnom iskustvu korisnika. Banke danas koriste sofisticiraniju tehnologiju za sprečavanje prevare i kršenja podataka, kao što su biometrijska skeniranja i višeslojne metode autentifikacije kako bi mogle da obezbede besprekornu sigurnost svojim klijentima.

Bankarski sektor konačno prihvata digitalnu transformaciju. Tehnologija bi u početku mogla biti remetilačka za banke, ali niko ne može poreći činjenicu da će tehnologija bankama donijeti brojne prednosti i prednosti.

Podeli članak:

Popularno

Članci
Povezani

Vrste Spoljašnje Rasvete

Spoljašnja rasveta nije samo praktičan dodatak našim domovima i...

Praktična rešenja za osvetljenje poslovnog prostora

Dobro osvetljenje poslovnog prostora ima ključnu ulogu u stvaranju...

Da li dugi sati pred računarom prouzrokuju podočnjake?

Današnji način života često podrazumeva mnogo vremena provedenog pred...

Šta predstavlja Sistem menadžmenta bezbednošću informacija ISO/IEC 27001?

Ovo je međunarodni standard koji definiše zahteve za sistem...