Poslovni svet zavisi od štampanja daleko iznad onoga što možete zamisliti. Prosečan kancelarijski radnik odštampa oko 10.000 listova papira godišnje, dok su promotivni materijali i dalje jedan od najefikasnijih marketinških metoda stare škole.
Sve ovo više nego ukazuje na činjenicu da bez štampanja nema današnjeg marketinškog ili poslovnog prostora, čak ni u ovo digitalno doba. Međutim, koliko smo napredovali na ovom putu? Koja su neka od najvećih dostignuća moderne tehnologije štampanja i kako se ona može iskoristiti da pomogne svom poslovanju? Hajde da saznamo!
Održivo štampanje
Bez obzira na materijal koji je u pitanju, jedna od najvećih briga kod štampanja je obično količina otpada koju proizvodi i energija koju koristi. Pre svega, kada je u pitanju tradicionalna štampa na papiru, otpad se mogao videti i u papiru i u kertridžima sa tonerom.
Današnja rešenja za štampanje uključuju reciklirane materijale i dopunjavanje kertridža umesto njihove zamene. Štaviše, štampači, kao samostalni uređaji, daleko su energetski efikasniji. Sa obe strane, ovo vam daje šansu za zelenije i održivije štampanje. Dakle, ako je vaš cilj da postanete ekološki prihvatljiviji, ovo je jedan od načina na koji to možete postići.
Podrška zasnovana na oblaku
Mogućnost saradnje sa agencijom koja vrši štampanje u digitalnom okruženju putem usluga zasnovanih na oblaku je potpuno neprocenjiva. Pre svega, omogućava vam da vidite grafički prikaz krajnjeg rezultata daleko pre nego što se prva jedinica ikada proizvodi.
Drugo, u scenariju gde se u poslednjem trenutku predomislite ili nameravate da dodate nešto, to možete učiniti lako i bez ikakvih ometanja. Nepotrebno je reći da je ovo funkcija koja je prilično spasonosna kako za agencije koje naručuju ove otiske, tako i za specijalizovane štamparske agencije.
Sposobnost komunikacije preko ovih platformi zasnovanih na oblaku je jednostavno neprocenjiva.
Efikasnost koja štedi vreme
Još jedna ključna uloga tehnologije u savremenoj štampi leži u činjenici da je mnogo brže od štampe koja zavisi od tradicionalnih metoda uklanjanja korova. Na sreću, današnje tehnike se uglavnom vrte oko flek-soft (bez rezanja) metodologije, koja štedi vreme i daje neke trenutne rezultate.
Uz pomoć metoda kao što je papir za laserski transfer, štampanu porudžbinu možete završiti mnogo ranije. Ovo je odlično kada vam je štampani materijal potreban u kratkom roku. Na primer, ovo može biti korisno kada u poslednjem trenutku donesete odluku da učestvujete na sajmu.
Poboljšana bezbednost
Još jedna stvar koju treba da razumete o današnjem štampanju je činjenica da je većina ovih štampača povezana preko IoT (Internet of Things) koncepta. To znači da digitalna bezbednost postaje velika briga. Ne govorimo samo o potencijalnoj sabotaži.
Ono o čemu govorimo je činjenica da vi, kao preduzeće ili nezavisna treća strana, možete da vodite celokupno poslovanje na mreži. Ovo uključuje deljenje ličnih podataka ili otkrivanje detalja vaše marketinške kampanje strancima na mreži. Uz pomoć današnje tehnologije, i ovi IoT uređaji i vaše interakcije postaju daleko pouzdaniji.
Slike visoke rezolucije
Sledeća stvar koju treba da uzmete u obzir je kvalitet samog štampe. Svako ko je nešto odštampao u prošlosti upoznat je sa fenomenom gde nešto izgleda sjajno na ekranu, ali kada jednom vidite fizički krajnji rezultat, rezultat nije ni blizu tako impresivan. Sa današnjim laserskim štampačima i metodama poput onih opisanih u jednom od gornjih odeljaka, ono što vidite je ono što dobijate. U stvari, danas možete da odštampate slike u višoj rezoluciji nego ikada ranije. U svakom slučaju, ako pogledate ovaj fenomen, koristi se i štampaču i klijentu.
Zaključak
Poslednja stvar koju treba da uzmete u obzir je činjenica da ovo tehnološko unapređenje ne prestaje da napreduje, što znači da su prednosti svakim danom sve brojnije. Ono što rezultira su smanjenje troškova, skraćeno vreme završetka i povećan kvalitet krajnjeg rezultata. Sve ove stvari mogu učiniti ili pokvariti vaš projekat.