9 načina za uspešno reklamiranje na društvenim mrežama

Date:

Da li imate osećaj da vaš rast na društvenim mrežama stagnira? Mnoge kompanije i manji biznisi se često susreću sa ovim problemom. Sa svim ažuriranjima algoritama i promenljivim trendovima, može biti teško ispratiti sve korake.

Ali ako imate dobar marketinški plan i ulažete vreme i novac u marketing na društvenim mrežama, onda ne morate toliko da brinete. Ovaj post smo posvetili marketinškim strategijama i pomoći ćemo vam da se uspešno reklamirate na društvenim mrežama.

Postavite jasne mesečne i godišnje ciljeve

Uspešan marketinški plan uključuje kratkoročne i dugoročne ciljeve. Navedite šta želite da postignete svakog meseca i  uporedo kreirajte jasne, delotvorne i realne ciljeve za celu godinu. Navedite svoje ciljeve, podelite ih na manje delove i razmotrite njihov uticaj na vaš budžet i platforme koje želite da obuhvatite.

Na primer, ako tek počinjete da gradite svoj brend na društvenim mrežama, mogli biste sebi da postavite mesečni cilj da dobijete određeni broj pratilaca. Nakon što steknete znatan broj pratilaca, možda biste želeli da povećate svoje angažovanje, generišete potencijalne klijenata ili stope konverzije.

Definišite svoju ciljnu publiku 

Definišite svoju ciljnu publiku

Postoji praksa na društvenim mrežama da broj pratilaca povećava vrednost nekog profila. Međutim, stravri se menjaju i na tom polju.

Veoma važno je izbeći kupovinu lažnih pratilaca jer će to samo dugoročno naštetiti vašem profilu. Razmislite samo, šta vam vredi da imate pratioce na društvenim mrežama koji se ne bave vašim sadržajem. Definisanje ciljne publike je od vitalnog značaja jer pridobijanje kupaca u okviru određene grupe ljudi može povećati konverziju, prodaju i prihod.

Napravite blog za svoje poslovanje

Svež sadržaj je jezgro uspešne društvene strategije. Posvetite se doslednom stvaranju novog i relevantnog sadržaja kako bi vaša ciljna publika bila angažovana i zainteresovana.

Odličan način da vaš sadržaj bude svež je da sastavite listu uobičajenih pitanja i kreirate blogove koji će se njima baviti. Ovo bi značilo da bar jednom nedeljno izbacujete jednu blog objavu. Kombinovanje strategija blogovanja i društvenih mreža može pomoći vašem sadržaju da dopre do veće publike.

Na primer, možete da kreirate post na društvenim mrežama sa savetom za svoje pratioce i linkovati vaš blog post na koji se nadovezuje taj savet. Ovo vam može pomoći da povećate broj poseta na blogu i poboljšate angažovanje pratilaca.

Kreirajte obrazovni sadržaj

Kreiranje sadržaja za preuzimanje kao što su e-knjige, kontrolne liste, video snimci sa uputstvima i infografike koji se bave pitanjima vaših klijenata i proširuju njihovo znanje može biti odličan način da naterate svoje pratioce da se uporno vraćaju na vaš profil.

Ako vaši klijenti smatraju da je sadržaj koji plasirate koristan, oni će ga deliti na svojim društvenim mrežama, proširujući vaš doseg.

Usmerite fokus na nekoliko ključnih društvenih mreža

Ne zaslužuju sve platforme vaše vreme, posebno ako vaša ciljna publika ne koristi te platforme. Na primer, pretpostavimo da želite da ciljate profesionalce. U tom slučaju, možda bi bilo korisnije fokusirati svoje kampanje na društvenim mrežama kao što su LinkedIn i Tvitter, a ne Tvitch, Snapchat ili TikTok.

Naravno da ne mogu svi da izdrže objavljivanje kvalitetnog sadržaja na svim platformama uporedo. Dobra je ideja početi sa jednom ili dve platforme za koje verujete da će imati najveći domet i gde možete da izgradite dugoročne odnose sa svojim pratiocima.

Napravite raspored objavljivanja i angažovanja

Društveni mreže ne funkcionišu isto za sve kompanije i biznise. Pogledajte svoje metrike na društvenim mrežama, a zatim pratite kada objavljujete sadržaj i koji je to vremenski interval kada izazivaju najveći angažman vaših pratilaca.

To će vam biti dovoljno da kreirate sadržaj objavljivanja. Možete čak koristiti razne alate koji vam pomažu da automatizujete i zakažete objave na društvenim mrežama.

Kreirajte raznovrstan sadržaj

Istražite kako vaša konkurencija koristi društvene mreže

Niste radoznali ukoliko se interesujete šta radi vaša konkurencija, već ste samo praktični. Sprovođenje analize konkurencije vam može pomoći da razumete njihove prednosti i slabosti. Upoznavanjem sa tehnikama koje vaši konkurenti sprovode vam može pomoći da razumete šta kupci očekuju i od vas.

Kreirajte raznovrstan sadržaj

Iako je lepo imati dosledno brendiranje i šemu boja na vašem profilu, ljudi vole da vide raznovrsnost na vašim profilima. Nije dobar marketing stalno objavljivati iste vrste fotografija ili iste vrste video zapisa.

U zavisnosti od platforme, potrudite se da sadržaj ima  primamljive slike, video zapise, snimke, kao i ubedljivi copy tekst da biste zadržali interesovanje ljudi.

Razmislite o plaćenoj promociji

Većina društvenih platformi vam omogućava da kupite neku vrstu plaćenih oglasa i omogućava vam da ciljate publiku prema demografskim kategorijama. Ako ste novi u oglašavanju na društvenim mrežama, ovo može biti dobar početak za sticanje ciljnih pratilaca. Reklamiranje na instagramu i reklamiranje na facebooku je idalan primer kako plaćena promocija funkcionise.

Podeli članak:

Popularno

Članci
Povezani

Vrste Spoljašnje Rasvete

Spoljašnja rasveta nije samo praktičan dodatak našim domovima i...

Praktična rešenja za osvetljenje poslovnog prostora

Dobro osvetljenje poslovnog prostora ima ključnu ulogu u stvaranju...

Da li dugi sati pred računarom prouzrokuju podočnjake?

Današnji način života često podrazumeva mnogo vremena provedenog pred...

Šta predstavlja Sistem menadžmenta bezbednošću informacija ISO/IEC 27001?

Ovo je međunarodni standard koji definiše zahteve za sistem...